Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

28 June 2009

Foto Kenangan Family Day Bendahari UiTM

Bersama ini sukacitanya diuploadkan gambar-gambar sensasi sepanjang Aktiviti Family Day ini berjalan. Untuk pertama ini gambar - gambar sensasi ini diperolehi dari Khairul..rakan seopis..Selamat menjamu mata.... P/S ANDA DILARANG GELAK yer.....ketawa sikit boleh .....


Acara Tarik Orang Atas Guni ( Nih nama yang saya bagi sendiri.. heheheh)
' Bang...pastikan saya stay duduk macam nih ye...'

Acara Bawa Belon Basah. Ini gambar group saya...Waaaa Jangan marah ya..suami memberi sokongan penuh pada Hidayati yang sedang SALAH membawa belon basah....kepit didepan???..heheh.
' Kak Yati, nanti nak kepit belon tu kena buat macam ni dulu tau..angkat kaki macam saya ni haa..' Zura.
Haaaa...giliran Yati ....Tie..ade ke bendenya yang dikepit tu????

Ooooo ...dah nampak dah...ade pun belon nye....'ish belon nih....duduk le elok-elok'.Yati.


Anak dara dan Mak dara Zon 5...Posing dulu sebelum acara bermula....

Acara Terompah Gergasi Lelaki Dewasa. Yang dihadapan sekali (group kedua dari kiri anda) itu adalah Khairul yang mensedekahkan gambar-gambar untuk kali ini (gambar-gambar diatas). Groupnya adalah suami yati, lain tu tak ingat..yang ingat Dr Anuar pun satu group ngan Khairul...
Psssstttt....Nampak tak sape yang saya nampak???? Jangan tengok!!!! Keh keh

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh