Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

29 July 2009

Minggu Ini......

Salam...

Isnin 27 Julai...

Hari yang sepatutnya saya berangkat ke UiTM Kelantan untuk membuat audit ISO prosedur kewangan di sana. Tetapi telah ditetapkan Allah, saya menolak di saat akhir atas alasan yang di fahami dan diterimai oleh Ketua Group Audit dan Ketua Audit Dalam.. Terima kasih yang tidak terhingga atas prihatin kalian. Dan hanya Junita , Kak Ina (Dazarina), Khamarzul dan En Rahman je yang menjalankan pengauditan. Selamat Mengaudit...


Selasa 28 Julai...

Walaupun tak dapat bersama mengaudit di UiTM Kelantan, saya perlu memberi komitmen dengan pasukan audit ISO Pejabat Pembangunan pula...hmmm...Saya perlu audit Bahagian Kontrak dan Kawalan Kos...selesai mengaudit, laporan pun dah buat...Itu di sebelah petang...di sebelah paginya..saya pula yang diaudit untuk prosedur kewangan ISO Pembangunan.

Malamnya, menyiapkan beg pakaian untuk cik abang yang perlu outstation esok dan lusa di PD, N9. Siappppp..........


Rabu 29 Julai

Pagi -Menjadi pencatat minit untuk mesyuarat Kewangan Zon 9 dan Zon 5. Bila dah kena jadi pencatat minit nih..payah lah nak mengularrr....so kenalah tekun mendengar dan mencatat..sebenarnya saya bergandingan dengan Hidayati untuk mencatatkan minit mesyuarat....kerana kaunter di opis perlu dijaga, maka Yati terpaksa menjalankan tugas di kaunter..mesyuarat berakhir tengah hari.

Petang - Khairul minta bantuan saya untuk membantunya di tapak Kerja Undi dijalankan di Kompleks Kolam Renang UiTM Shah Alam. Berbesar hati saya menghulurkan bantuan memandangkan semua W17 di zon 5 perlu menghadiri kursus Sistem FAIS selama seminggu atas arahan boss..Membantu kerja-kerja pengundian adalah pengalaman pertama saya..sebelum ini hanya membantu menyambut pengundi yang hadir sahaja. Tetapi hari ini gembira betul dapat bantu dikala diperlukan...team pun sporting je...Alhamdulillah....Team kali ini...Anuar, Khairul, En Bob dan En Ismail.....habis semua jam 5 petang. Saya perlu pulang.....


Khamis 30 Julai......... Belum lagi...

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh