Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

11 July 2009

Segala Rahsia Disisi NYA...


Waaaaaaa......



Sibuk betuL sejak pukul 8.30 malam tadi. Bila dapat online dengan Kak Zit yang baru selamat melahirkan baby...(????...dalam pantang tuuuu) dan dengan Echah kawan x-zon5 ....memang rasa ruang masa terisi. Anak-anak??...Bermain sendiri...kengkadang datang menjenguk ibunya yang "TENGAH BUSY".....dok depan laptop je.....



Kenapa BUSY sangat tu????



Mula tu just sembang je dengan Kak Zit dan Echah di alam maya...lepas Kak Zit off...tinggallah Echah..bermula dengan cerita blog U dan blog I....sampailah kenapa minta tolong Echah downloadkan background macam blog dia untuk saya....bermulalah episod BUSY nye....


Berkenan betul dengan theme kat blog Echah...saya cuba mencari di web yang berkaitan..memang jumpa! tapi...tak boleh download.....asyik file corrupt je....dah banyak kali pilih, baca syarat-syarat dan ape yang perlu dilakukan jika itu dan jika ini....


Aduhai..........tak boleh jugak...hmmm ...selagi tak boleh selagi tu nak try jugak..nasib baik la anak-anak sporting pulak malam ni....(nasib baik???)


Kepada Echah saya taruhkan sepenuh kepercayaan...dan .........Echah telah membantu mendownload dan buat ape yang patut sehingga berjaya menukarkan background blog saya....hehehehe....Terima kasih bebanyak....


Namum....hati rasa tak berkenan pula....bukan kerana ape....kerana dengan menukar theme ...semua widget saya dah hilang....waaaaaaaaaaaa...PADAN MUKA SAYA!!!!


Itu lah yang menambahkan keBUSYan saya....



Buat ECHAH...JANGAN kecil hati ya.....terima kasih yang tak terhingga kerana sudi bantu akak...maknanya laptop akak lah yang koman....kehkehekeh.....esok kena pinjam Daddy punya laptop lah........



Setelah rasa penat ...mata pun mulalah berat nak terbuka....saya terus menyiapkan anak-anak untuk tidur.......then....anak belum tidur lagi.........Mak nya dah lelap dulu...laptop??? Cik Abang yang tolong tutupkan.....Tu yang sayang kat Daddy tu.....



Hari ini????



Seawal 7.30 pagi....saya dah start on pc dan online untuk bagger balik blog saya.....tambah ape yang patut...


Bagus juga perkara ini terjadi.......saya dapat banyak manfaat.....seperti..........belajar lebih lagi pasal blog...dan selok belok hendak tambah widget.......serta keupayaan pc saya sendiri.....kena upgrade lah nih.....


Terima Kasih kepada yang telibat secara langsung dan tidak langsung.......Anda adalah asbab yang Allah telah aturkan untuk kehidupan saya.....semuanya itu urusan Allah.....kita tidak perlu menyalahkan sengsiapa, apa ,kenapa dan mengapa.


THANK U ALLAH...........


No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh