Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

29 August 2009

Rabu Lalu.....

Salam....

Adik saya dan adik biras saya datang dari kampung untuk berpuasa disini bersama kami...kesempatan yang ada saya kerumah adik di Seksyen 7 Shah Alam untuk berbuka bersama memandangkan hujung minggu ini meraka akan balik ke kampung semula.

Baru saya sedar..dah lama saya tak berkunjung kerumah adik saya nih...dah lama tak jenguk ank buah saya sorang nih...dah besar rupanya...Manja ( adik ipar saya) pun dah makin kurus...biasalah tu..anak dah membesar memanglah macam tu...kalau tak kurus...gemuk...kehekhe

Apa-pun..suka saya serta disini gambar-gambar anak buah saya ..MOHD FIRAS BIN AZUAN AZHAR.....



Baru lepas mandi...

Qaseh dan Firas


Firassss........



Bukannya boleh duduk betul lagi tu........




Selesa....


Aaauuumm......




Firas, Qaseh dan Kakak Mira




Hmmmm......






No komen.....




Dapat juga gambar bersama .........
Sekian.....
Sabtu...29/08/09...

1 comment:

masni qisrine said...

cumel nye ank azuan....
mohd firas=muhammad yg bijaksana/pintar

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh