Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

13 November 2009

Kakak Mira Did It Very Well...

Salam

Jumaat

13/11/09


"DISEBABKAN BAPA MEREKA TIDAK DAPAT KE JAMUAN ITU, ANAK LABAH-LABAH PUN PULANG."


Itu ayat pertama yang saya dengar Kakak Amira dapat baca dengan perlahan-lahan setelah penat mengeja...pertama kali saya mengajarnya Mira membaca dengan ayat sepanjang ini..kerana selama ini saya cuma mengajar satu-dua perkataan sahaja dalam satu masa...menyangka ayat yang panjang ini 'berat' untuknya...saya tak pernah mencuba.. hehehe...


Tapi semalam, Kakak Amira telah berjaya mengeja dan membaca dengan baik (bagi saya) walaupun saya tahu Kakak Amira sebenarnya menghafal setiap perkataan selepas satu perkataan..Kakak Amira baca sebutir-sebutir...memang kena sabar banyak mengajar anak-anak ni....dan jangan fikirkan mereka TIDAK BOLEH..kerana mereka LEBIH BOLEH DARI YANG SANGKAKAN....



BAGUS SAYANG......



1 comment:

m.q said...

heheheh...akak akn sntiasa update insyaALLAH
sngja tukar status supaya dok kuar entry lama...hihihi...

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh