Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

15 January 2010

Selamat Berpisah...

Jumaat
15.01.10

Hari ni hari last Bob di BPAS...nextweek dah kerja kat tempat baru...hahah..selamat berkhidmat ye Bob...

Sebelum saya jadi warga BPAS, ade jugaklah berurusan dengan si Bob. Dan setiap kali berurusan tu laa..asyik ade yang tak puas hati jer dia kat saya..mentang-mentang lah saya ni dari zon 'terkenal' ..hahaha..asyik nak membebel jer bila berurusan.....

Tapi tup-tup..dapat pulak jadi rakan seopis...hahhaaha....baik pulak kan kiter?? tak gaduh-gaduh pun...si Bob siap minta markah SKT tinggi lagi dari saya untuk hujung tahun 2010 ni..saya pun rela hati nak bagi 150 markah untuk SKT nya..tapi..tak kesampaian..sebab saya tak layak pun kasik markah..hahaha.....

Rupanya benarlah kata orang..TAK KENAL MAKA TAK CINTA..dah kenal pun tak semestinya bercinta...

Jadi...semoga berkhidmat dengan penuh cemerlang di tempat baru...sok-sok boleh naik pentas..salam ngan VC baru..amik pingat...




Bob..hadiah dalam tu mahal tau....

3 comments:

Anonymous said...

terima kasih la byk2..
susah2 je bg hadiah bagai...
actually x puas rasanya nak stay ka BPAS
walaupun dah hampir 6 tahun kat sini..
ye lah semua org yg masuk smua best2 belaka..
bytheway knp gambar ni golap. xde flash ke?

Zety Zin said...

glemer cik linda kita masuk blog kak linda. hehehe.

ibusumaiyah said...

anonymous a.k.a BOB : best..sebab semua rajin buat makan..dan semua rajin makan...heheh

Zety : seb baik tak ade cik huslinda..kalau tak.. cik huslinda + cik hazlinda ada dalam blog pn linda....hahahah

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh