Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

14 February 2010

11 Feb 2010

Ahad
14.02.10

2 hari lepas...birthday saya..11 feb.....cam biasa ja..macam tahun-tahun lepas dan tahun-tahun sebelum tahun-tahun lepas.....yang beza...UMUR saya meningkat ke satu angka lagi....DAH TUA...dah HAMPIR KEPADA YANG PASTI...

Teringat masa sekolah menengah dulu..ade gak yang sudi bagi hadiah...hheheh (senyum sendiri)..terima kasih kepada yang memberi pada ketika itu..walaupun dah diucapkan pada waktu tu..

Now....lagi hebat hadiah yang diterima...UCAPAN dari mereka yang tak pernah memberi dan yang memang setiap tahun memberi ucapan...juga ucapan dari insan yang dah lama ditunggu untuk memberi ucapan ..(walaupun selepas diingatkan..baru ade ucapan selamat.. :)

Ape pun..terima kasih kepada teman-teman yang setia mengingati tarikh lahir saya...sebelum ade reminder..FB dan FRIENDSTER figure ini tak pernah lupa memberi ucapan selamat. TERIMA KASIH buat NORMI dan ZUNANI...

Sewaktu saya tak ingat langsung tarikh perkahwinan saya ..sebab ..sibuk sangat masa tu....dengan banyak hal di opis dan umah yang perlu difikirkan..tiba-tiba NORMI lah yang memberi ucapan selamat melalui phone buruk saya ...dan tarikh tu pula jatuh pada hari lahir ZUNANI.....

Sejujurnya...(nak juga dimemorikan disini)....masih ada sesuatu yang istimewa untuk tahun ini...ISTIMEWA SANGAT...

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh