Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

19 February 2010

Jelesss tul..

Tetiba rasa jeless plak ngan cik abang ...sebab ari tu dia ade reunion sekolah Vokey nyer di Teluk Rubiah..Manjung Perak... Masa ari tu saya tak jeless tapi ari ni baru nak rasa...

Semalam mencari-cari kenkawang SMRS balik di tenet...google punya menggoogle jumpa la blog SMRS78...batch kelahiran 78 dah buat reunion dah..kat asrama sekolah lagi...bestnyer...

Ade gak terserempak ngan blog najib.blogspot.com..blog untuk x-students SMRS kelahiran 1977..agaknyer lerr..

Reza ade gak minta saya organize gathering bebudak SPM batch96..tapi...saya ni bukanlah pandai sangat bab2 jadi pengurus program ni...nak pulak dikejauhan ni...tambah lagi memang tak pernah ade pengalaman pun...
tapi kalau nak tolong-tolong tu..insyaAllah boleh...

Alaaaaa...tetiba rindu plak kat sekolah SMRS...Cikgu- cekgi...kengkawan SMRS...Bangunan SMRS...koridor tempat melepak....toilet yang menyeramkan...library tempat bersembunyi kalau tak nak masuk kelas...pagar belakang yang selalu menyaksikan aku lewat sampai sekolah sebab tertinggal bas...bilik kecemasan...kantin...dataran perhimpunan..dan SEMUANYAAAAA........adeh..tak terucap rinduku ini....

Cepatlah kenkawan buatkan gathering SMRS...BATCH92-96....

Susah-susah sangat...meh la berkumpul kat umah saya ni haaa....kat SELANGOR NI....

3 comments:

Ahli beruas78 said...

Puan Linda kalau nak buat reunion, ader org boleh bantu. Cuba contact our event Manager. Mr Saipoi.
Berbual ngan dia. Email kat beruas78.

poi said...

saper ahli beruas78 ni....gua no hal puyer...kalau series cari jer kat umah aku kat klinik beruas...pas ni aku nak bukak event management la...ahli beruas78 boleh jadi asist aku...huhaauhuahuahauh (series ni)

Najib said...

Kami dari batch smrs 94(1977) ada plan nak gabungkan semua batch dan buat satu reunion gabungan semua batch tapi nie masih lagi dlm plan..insyaallah..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh