Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

26 March 2010

Demam...HD

SALAM...

ish ish...kali ni...nak terkejut pun ade..tak percaya pun ade..takkk....ape lagi yer...ntah.....tak nak percaya pun yer...kena percaya pun...mmmmm...yaaaa...itu lah yang sepatutnya...harusss percaya...

.....pelik gak 'demam' kali ni.....demam tapi boleh g kerja...demam tapi heppi....demam tapi tak de plak rasa nak jumpa doktor..malah kalau jumpa pun mesti doktor tak nak jumpa.....demam plak tu bukannyer baru...tapi dah lama gak la...sejak 2-3 bulan lepas lagi....yang demam teruk..rasanya si ibu lah kot...Daddy nampak cool...tapi .............semalam...Daddy dah tunjuk tanda-tanda jangkitan virus tu....daddy plak yang demam....ibu plak macam heppi plak bila tgk daddy demam camtu...bestt...sebab..tak tahu bila lagi daddy nak demam macam 3-4 bulan ni....mungkin sekali seumur hidup...insyaAllah..kalau ade rezeki..boleh la demam macam ni lagi....

Semalam...Daddy membooking sakan kat tapak pameran Home Deco ..Kat Stadium Shah Alam. Kalau tengok invoice balik ni....boleh  demam betul-betul dibuatnyer...heheh.......tak per..semua invoice tu ibu akan simpan baik-baik...nak buat kira-kira..:)  :) :O..........

2 comments:

m.q said...

wow memborong sakan rumah baru ek
bila nka bt house warming?

ibusumaiyah said...

kunci pun tak dapat lagi...hehhe...nanti saya jemput..kalau buat aaa...jgn mara..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh