Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

30 March 2010

Minda Kelas Berapa Ntah!!!

Teruk Betul!!...


Kalau pergi toilet kat opis ni...saya suka pilih yang satu ni...no 4 dari belakang atau no 5 dari depan...tapi...yang tak sukanya...selalu sangat jumpa orang buang TISU kat dalam mangkuk tandas tu... hey!!!! TAK SEKOLAH KER???tak pernah baca pasal cara-cara nak guna toilet ke??! tak reti nak baca ke atau tak reti nak paham?? dah guna tu bawak la keluar...buang kat tong sampah...pastu basuh tangan betul-betul...sabun pun disediakan sentiasa...ape yang susah sangat nak buat nyer??...pelik betul ngan orang yang MINDANYA KELAS PALING BAWAH NI.....ingat Neng clearner tu tak de kerja lain ke?..dah la dia cuci setiap pagi dan tengah hari...sediakan tisu lagi...(kalau tak de tisu..sibuk bising)....ishh...ish...

Belum cerita bab mereka yang malas nak flush toilet....ish ish....pelik...tengok dari pakaian dan cara bercakap...dah kalah artis...hebat!...tapi bab guna toilet awam? HAMPESSS....


4 comments:

Zety Zin said...

ada tag untuk akak. kutip kat blog saya ye.

ibusumaiyah said...

tq..sekarang jugak akak g tgk..

m.q said...

biase lah tu jenis busyuk punya orang hihihi

p/s: nk tag jugakkkkkkk

ibusumaiyah said...

kak irra..memang bucuk tullll...

re p/s: tgh belajar amik tag..nanti i tag u tau..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh