Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

20 April 2010

BISNESS n IBUSUMAIYAH??

Assalamualaikum...

wahahaha....(belum ape-ape lagi dah nak tergelak..)...ni nak cerita pasal bisness dalam diri saya...mmmm...(gatal dagu den)...dari kecik sampai lah ke 48 jam sebelum saya membuat entry ni...bisness dengan saya tak pernah ade bau-bau bacang pun...chemistry/kimia lagi lah tak de...saya pun memang tolak terus hal bisness ni...sebab utama..saya tak minat langsung nak jual barang..apatah lagi nak suruh orang beli barang...dan lagi ..nak g cari pelanggan..lagii...PR saya ni tak berapa elok sangat pun.....wahahahahha...(gelak lagi...!)

Tapi..sejak kelmarin...tetiba..rasa cam nak buat bisness lak...nak jual sesuatu pada orang ramai..nak merasa plak macammana kerja-kerja menjual ni dijalankan...jeng-jeng

Bisness ape tu??haaaa...

Ni lah dia nya....saya nak jual PERFUME....tapi bukan onedrop punya la...(buat masa ni...)...yang tgh ada dalam tangan adalah..PARADISE PERFUME....sape stokis saya?...haaaa.. cikgu kelas menjahit saya laaa....hehehee...malam tadi sampai termimpi-mimpi menjual perfume....ish ish ish...walhal..stock pun belum g amik......:)

mmm....macammana nak start menjual ni?..kat sapa nak di jual ni?...sape yang nak beli ni?...apa strategi menjual saya ni?....alamak...bab ni yang membuatkan saya tak berbisness sebelum ni...adehhh...

Takpe la....kepada pembaca blog saya...tak kirala...silent reader ke...pembaca setia ke...pembaca sepintas lalu ker...walau siapa pun anda....saya cuma ingin umum kan yang SAYA AKAN MEMASUKI LINE BISNESS ...hahahaha...BISMILLAHHIRAHMANIRRAHIMM.....

GEMENTARNYER.......

lagi satu...UNDILAH SAYA....hehe

6 comments:

Anonymous said...

go linda go.......hihihi

ibusumaiyah said...

tq tq..hehe...alaa tak rock aar tak tulis nama...camner kiter nak borak ni..:)

m.q said...

gambaq mana gambaq??!!

ibusumaiyah said...

nak boh gambaq...tapi tgh carik model ni...hehhaahha

Anonymous said...

linda...linda....aku pun ko x knl ker....hihihi...teka jgn x teka....hari2 duk jmpa kat fb...nak smbg hari2 pun bleh...hihihi...jgn marah naaaaaa.....

ibusumaiyah said...

riza..ko yer...heeheh...kalau betul la ko...tahniah..akhirnya muncul gak ko dalam blog aku...g sign in guest book aku..heheh...tq-tq..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh