Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

16 June 2010

Jiwang Karat Petang...

Milik siapakah gadis ini
Wajah lembut bagaikan sutera
Ingin hatinya ku miliki
Apakan terdaya
Adakahkan terdaya

Milik siapakah hati ini
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku mencurahkan kasih
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi

Lama telah ku impikan
Gadis sepertinya
Mengisi taman hati
Dengan cahaya kasih (suci)
Siapakah gadis yang ku idam...


Salam...semalam on the way balik ke umah...lagu ni berkumandang di radio kereta...daddy kat sebelah dah senyum-senyum...ade lah tu...ingatkan kenangan lama la tu...itu dalam hati saya ..berkata-kata..

Daddy masih senyum-senyum ..menyanyi-nyanyi ngan gaya sensasinyer...(rasanya memang hanya kami sefamily jer boleh lihat gaya gila-gila daddy ni).......apa lagi si Mira n Qaseh pun tumpang ' sing the song' laa ..walaupun hanya 'aaaaa' jer yang boleh dengar...tapi tetap gegarkan kereta kancil ku itu....

Tiba-tiba...daddy cakap...

"HATI NYA TELAH KU MILIKI....DIA DAH JADI MILIK KU..."....

erkkk......jeng jeng...saya pandang daddy...daddy pun pandang saya...:) :) :)...

senyum-senyum lagii....dan terus tergelak besar....(itu memang gaya daddy...memalu la tu..)ahhaha

Dan saya?...demi nak menutup perasaan terharu dengan kata-kata jiwang daddy ( walaupun ini bukan kali pertama daddy ber'gurau' begini)........tersipu-sipu lah jadinyer...tapi sambut gak ngan gelak ketawa bersama......

................Dalam HATI nya ada TAMAN.....:) :)....Dalam Hati ku ada LANDSKAP...........

2 comments:

Anonymous said...

wow!!!!best naaa...siapa lg gadis 2 lau bkn yg jd temn sermh sehdp n semati....alaaaa linda malu2 plak...ngaku jer laaa..hihi

ibusumaiyah said...

Pernah dulu..dia cakap..semua baris dalam lagu tu..ditujukan untuk aku.......(sebelum dia berani approached aku....:))tak ter suara dibuatnya...

tq ..riza..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh