Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

30 June 2010

JOM REUNION....

Salam...

Rasa tenang sikit kepala ni...mmm mode pantun pun dah menuju kearah yang lebih normal...dengan terapi mandi minyak wangi ni....menjadi ajer...ahaha...

So...now..nak tumpukan perhatian pada REUNION sekolah aku plak....waaa...sejak bila aktif ngan bab-bab ni cik linda?...mmm...tak tahu la nak cakap camner...tapi...ini semua terjadi atas dorongan  dari orang MIRI la...hahahaha.....(ko kena turun gak naaa)....memula nak start memang laa payah..sesikit orang miri aku rojer...sikit sikit orang miri aku halakan....tima kasih orang miri..kerana bagi pertolongan  dari jauh dan melalui maya jer....

Sampaikan...ade satu hari tu...orang miri tu ilang sekejap dalam FB....ilang masa dok sedap-sedap menge 'test' remove -mengremove.....gara-gara nak test 'remove' aku dalam list kawan FB dia (aku yang suruh dia test)...langsung ter'hide' ...terus tak nampak..tak dapat dikesan!...aku carik dia pun tak nampak dah..dia search nama aku pun takde...hahah.....adeh menggelabah mencarik kawan aku tu....sampai ke JEPUN  mencari dia..hahaha...tak caya??? ...minta tolong dari Yoo kat JEPUN ooooo..sebab Yoo ajer yang aku kompom tgh online ngan dia gak masa kejadian 'KEHILANGAN'  itu berlaku.........hahaah...pecah perut dok gelak sambil mencari....sampai anak-anak aku hairan bertanya itu ini....akhirnya..jumpa gak...haha...seb baik kan?...tapi tak ingat camner boleh jumpa balik.....

Mmmm...now ni dah masuk gear 2 dah ni untuk Reunion sekolah aku .....sambil tu nak hantar jemputan-jemputan...nak carik cikgu-cikgu yang dah lama tak tahu kemana dah....adeh...lagi?...nanti la nak rujuk list program aku balik....

Ape pun...jika ade penyokong dengan kesudian rakan-rakan datang join reunion...memang rasa hilang penat ....:)...JOM REUNION.....

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh