Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

12 June 2010

Wangikan Diri Mu...(pada yang Berhak Jer yerr)...:) -

Salam...haaaa inilah dia bendanyer yang dijual oleh saya...ehhe. Buat yang belum tahu..dan yang dah sedia tahu...boleh jer kalau nak cuci-cuci mata dan wangi-wangikan diri...:)..LAGIPUN...tq untuk sahabatku di Miri sana...sebab atas dorongan dia laa ..entry ni diterbitkan....tq-tq..(nak aku sebut nama tak?..)

Ade 7 set semuanye...4 set untuk wanita.... 3 set lelaki..
Tapi sepanjang jualan..deme hentam kromok jer..amik yang mana deme suker jer...yang gegirl amik wangian lelaki..yang lelaki pun ade amik wangian gegirl..pakai sendiri plak tu....tak pe la...bendanya TAKDE alkohol...leh dibawa solat...harga? RM 32 semenanjung...RM 35 Sabah/Sarawak..tu yang tertulis kat kotak ...hehhe

Memula nak perkenalkan..set GEGIRL..a.k.a Wanita

SET DIAMOND


SET RUBY


SET EMERALD


SET SAPPHIER



Ini plak...SET BOBOY...a.k.a  lelaki...

SET GOLD

SET SILVER


SET PLATINUM


Setakat ni..orang membeli untuk di pakai oleh diri sendiri....ade gak yang buat hadiah kawin, harijadi, hari cikgu (tu saya yang buatkan untuk kak mira), dan lain-lain lagi...ikut kreativiti masing-masing lah yer...

BERMINAT??
Bak kata member ku di bandaraya melaka sana...'ikut suka aku la nak beli bau ape yang aku suka...org tak suke sudah laa...aku nak POLO SPORT...sebotol"...so kalau nak beli..beli la yang korang minat n suke...Semua baunyer OK.....

Lain-lain info ..kalau nak boleh msg /inbox kat FB, atau tinggalkan komen....:)

................

6 comments:

Anonymous said...

cik linda....jn gatal2 nk tulis nama aku na....aku x berkaitan na...semua ni bermula sbb hati ko kate'go linda go...'hihi

ibusumaiyah said...

:)....ape pun sokongan dari semua pihak memang serba membantu, walaupun memang MEREKA itu tidak sedarinyerrr...hehe...kih kih kih..

ibunoor said...

Salam ziarah, salam kenal...teruskan menulis..

ibusumaiyah said...

Ibunoor : Salam perkenalan juga..terima kasih sudi lawat blog saya...terima kasih daun keladi...:)

en_me said...

ghau ghau.. ehehe

ibusumaiyah said...

mr_me : memang ghau-ghau

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh