Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

25 July 2010

25 JULY 2010 - SELAMAT HARI LAHIR DADDY...

heh..dalam mengantuk dek keletihan dikesiangannyer...ibu bangun juga..menguruskan baby yang membuang tepat jam 12 malam...ahhh...sedang eloklah tu...daddy pun tak tido lagi...menggodek ' barang ' baru yang bakal jadi barang kesayangannye la lepas ni...

"SELAMAT HARI LAHIR DADDY..."

Sempat lagi amik hadiah dalam lemari n kasik kat daddy...(tapi...ade satu lagi hadiah belum balut...alaaaaaaaa...takpe laaa..PLAN C)....hheee...then ibu nonong jer g tido balik...ngantuk betul....dalam pada tu..sempat lagi tgk daddy dalam kelam mata yang ngantuk tu..nampak daddy cam dah tau ape isinyer hadiah tu...haaha...

Ibu tak amik gambar hadiah yang ibu bagi ...tapi hadiah yang daddy beli untuk dirinyer sendiri ade laa...lebih menarik untuk di kenangkan...haaa...ini di hadiah istimewa yang daddy dapat dari dirinyer sendiri..MINI LAPTOP idaman daddy sejak sebulan yang lalu...




Pagi tadi...ibu sampaikan lagi hadiah kedua yang belum di balut itu...daddy senyum jer....dan macam biasa...sejak ade anak-anak ni...diaorang je laa yang kelam kabut nak buka hadiah...baik hadiah diaorang , mahupun hadiah daddy....


Hadiah diaorang??? alamak...besday amira?...alahai...

2 comments:

m.q said...

netbook toshiba jugak ke? hehehehe...

ibusumaiyah said...

Daddy berkenan HP Compaq...serik dah pakai ACER...tapi...ACER tu dapat la kat saya...hik hik hik..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh