Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

05 July 2010

Can I Help U?...

Salam...

Apehal pepagi ni baik hati lak maslinda?...iheee...opkoss laa...dalam sistem spiritual (memandai jer)..kalau nak mengakhiri hari mu dengan baik..kena lah start dengan yang terbaik...

Sebenarnyer bukan lah ape sangat...cuma sejak TERSEREMPAK dengan rancangan  Can I Help U? di radio ERA...mula rasa suka...siaran ulangan rancangan ini dalam kul 7.10 pagi..so far baru dengar 2 kali ..semalam petang dan ini pagi...sebelum ni, lepas takzirah di KL.fm channel 97.2 (klang-shah alam)..aku akan twisted radio kepada 96.7...Hot.fm..nak dengar Panggilan Hangit ...kalau terlupa...ku dengar ajer berita dari radio kerajaan ni..sampai laaa ke opis..biasanya terjadi kes macam gini bila aku dok berangan tak ingat dunia...sedar-sedar dah sampai opis...so now..aku akan ubah kepada Era plak...

So..di Can I Help U?..boleh buat aku gelak sorang-sorang dalam kereta as well as Panggilan Hangit suatu masa dahulu..hehehe..kejam tul aku...kenapa ubah mode ni?...aaaa....sebab di Can I Help U?...kira cam mengena orang dalam BI...sama cam Panggilan Hangit...tapi ku kira ade pengajarannya tersendiri.....macam-macam gaya orang bertutur dalam BI...mmm....nak test BI korang ok ker tak...leh ler join Can I Help U?..ni...macam mana nak join?..aku pun tak tahu..minat dengar jer.....

Dari pengalaman aku, memang kita leh comunicate BI terutama sekali bila waktu terdesak...kira cam kes Can I Help U?.. ni laa...bila orang speaking ngan kita mestila secara auto nya minda kita pun ligat cari perkataan inggeris kan?..hehe camtu la aku rasa bila aku kena...ahaks....tapi tak de la masalah sgt...cuma kena buat selalu...practise make perfect...

Ape pun boleh Cuba try test tengok...dengar sendiri Can I Help U?..di Era..(free jer aku promote ni , tak di bayar pun).....best oooo....tapi IKIM lagi bestt...:)

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh