Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

19 July 2010

Tak Menjadi Nampaknyer....

Salam..

Dah lama plan nak wat sesuatu untuk 25 haribulan Julai ni....nak wat suprised la konon untuk seseorang yang dah lama tak wat suprised kat aku..(boleh plak camtu ?..) hehehe ..tak de la..sajer jer nak ingatkan kembali masa memula bersama dulu...banyak kejutan yang di perolehi....tapi...bukanlah sekarang ni tak dapat ape-ape kejutan..cuma mungkin masing-masing sibuk dan ade benda yang nak di tumpukan...makanyer...ada JUGA SESUATU yang TERLUPA untuk di utamakan...hehehehe...di sebabkan itulah aku nak wat suprised untuk seseorang ini agar kenangan lama tidak hanya menjadi ingatan waktu-waktu kelapangan jer....ahaks...
TAPI............

Lain plak jadinyer, aku plak yang dapat kejutan yang tak disangka-sangka...adeh..kena lah tukar plan A kepada Plan B... mmmm....Itu lah yang dikatakan : PERANCANGAN ALLAH LEBIH HEBAT, walaupun kita telah merancangan dengan hebatnyer...hehe..

Ari ni seseorang itu telah mula kerja di tempat baru....tak sampai 9 bulan di tukarkan ke Rawang..now dah  di panggil bertugas di Petaling Jaya plak....so mestilah banyak benda yang perlu di uruskan. Jadi, tak nak la menambahkan urusan sampingan ni padanya...kesian dia..
so now..kena rancang plak ..rancangan untuk plan B....semoga berjalan lancar dan diiterimai.nya....khusus buat CINTAKU....Daddy....:)

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh