Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

13 October 2010

CERITA LAMA ANDA...

Salam...

Laju jer jari telunjuk aku ni menekan-nekan butang radio kereta , mencari channel yang best sementara berada dalam kereta menuju ke tempat kerja pepagi nih....ok...dapat lah ERA....saje nak dengar topik ape yang dibincangkan pagi ni....CERITA LAMA ANDA.....lebih kurang begitulah topiknyer...DJ cakap boleh cerita ape saja  cerita lama kiter ...yang bertemu semula ker ..kawan lama ker, bf/gf ker...binatang ternakan ke, ape je lah...tapi...mmm dah 2 panggilan diterima...asyik citer pasal boypren lama yang terpisah n jumpa balik jer.....ishh ish ish ish ish.....(ewahhhh  sedap jer kata orang...)

Nak jer aku mendail no ERA tu...dan cakap pasal REUNION aku  dan kawan-kawan sekolah aku yang dah 15 tahun berpisah ni.... dan akan BERTEMU semula pada 06 November 2010 nanti....haaaaa...lagi gempak...

Memanglah syahdu bila teringat pasal perkara lama macam tu..lebih-lebih lagi kalau hal yang takberkesampaian ....tettttttt  tapi.....mmmm...malas nak komen.....bersyukurlah dengan ape yang ada...Allah penentu segalanya...Dia Maha tahu ape yang terbaik untuk kita...tapi..kalau nak juga layan perkara lama-lama tu...boleh jer berdoa pada Allah..mintalah ape yang anda hendak minta ..tapi MINTA PADA ALLAH jer tauuuu......kerana DIA MAHA mengetahui dan MAHA memberi...jangan lah nak cerita pada satu MESIA....adesssssss.....


Berbalik cerita hajat aku nak mendail tadi....

..........Dah sampai kat tempat parking....jadinyer nak kejar waktu masuk kerja, di tambah lagi dengan tak lah beriya sangat nak mentelefon radio ni...maka takdelah aku mendail no untuk CERITA LAMA AKU tu.....ehheeh

Pada yang belum tahu.....REUNION SMRS BERUAS untuk BATCH aku (sessi 91-96) akan diadakan  seperti butiran di bawah...sape tukang inchargenyer?...AKU n THE GANG.....:)











Untuk maklumat lebih lanjut boleh klik disini...



2 comments:

smrs96 said...

nasib baik la xder mmber2 yg keje kat utusan @ berita...lau dak dah tntu reunion batch kt msk paper jd headlines la...hehehe...apa pun nnt aku try buzzzzz sinar...manatau depa berminat ngan reunion nih.....haha

ibusumaiyah said...

heheehe...seb baikkk..kalau tak memang aku minta sponsor satu ruang punya...hahha...

alang-alang sinar...buzz lah sekali suria f.m....ahhaa

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh