Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

08 November 2010

AMIRA SOAL SIASAT IBU

06 NOV 2010



Amira  : (dengan suara yang tersekat-sekat)...ibu tadi Alya dapat hadiah..kiter tak dapat hadiah...

Ibu : Kalau nak dapat hadiah kena la menang dulu...

Amira  : Tadi kat ASRAMA ibu, Alya kutip gula-gula banyak...kiter kutip sikit jerr,,,kenapa kita tak dapat gula-gula banyak??

Ibu  :  Kan ade banyak gula-gula kat atas tikar... amira tak kutip banyak-banyak tadi.

Amira : Baju Kiter tak muat...

Amira lagi : Ibu...kenapa kiter tak dapat hadiah....Alya dapat hadiah  tabung...kiter tak dapat...kiter nak hadiah tabung jugakkk...(dah ade baur-baur nangis)

Ibu : (Gelak..tak tahu nak jawab ape)...

Amira : Kiter nak hadiah....kenapa ibu tak bagi hadiah.....

Ibu: ( pandang daddy...nak jawab ape ni...dah lain macam jer nadanyer tu..)... Tahun depan amiralari kuat-kuat yer...

Daddy : Nanti berlatih ngan Ibu...

(sabor je laaa..)

Amira : Kenapa ibu tak bagi kiter kerusi ...masa kiter rebut kerusi ramai-ramai....Alya dapat kerusi...kiter tak dapat...IBU TAK BAGI KITER KERUSI.....


ayakkkkkk.......ni yang den lomah niii.....dek kerana itu..meh ler kita tgk ..kenapa cik amira kiter ni tak dapat hadiah....



|
|
|
|
|
|
|
|


salah satu dari sebabnyer.....lawan dia semuanya lebih 'tua' dari amira.....




amira : baju ijau...dibelakanh tu haaa...

4 comments:

watie said...

hahahaha.....rasa bersalah lak aku..

eiela said...

kesiannya Amira,,memang serba salah jadinya nak menjawab pertanyaan si kecil tuh. cute sangat.

ibusumaiyah said...

watie:..alaaa...jgn ler rasa cam tu...biasa la bebudak...bila dah rapat..dia mula nak bersaing....sekali tu jer dia ckp..sekarang ni...asyik sebut alyaa jer...siap buat lakonan lagi...main ngan alya...ehhe

eiela : tu la...nak ckp dia tak kuat..kang takut nangis lak...ehhhe

Rahayu said...

hehehe......

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh