Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

07 November 2010

TQ riza....:) - pucuk di cita Ulam mendatang...

Salam....

Ari tu ..ibu ade wat advertisement kat FB...berkenaan keperluan BAJU MELAYU BERWARNA KUNING untuk majlis akhir tahun Amira....

Memula...rasa susah gak nak carik dengan kengkawan di sekeliling ..sebab..tak tahu nak tanya pada siapa...rata-rata anak pompuan belaka...yang ade anak lelaki pun...masih kecik lagi....dan juga..tak ade baju melayu warna kuningnyer....ayakkkk.....

Kawan ibu cakap...." beli jer lah...."...ehhehe memang ler ...beli adalah perkara yang mudah ... memang banyak di jual....mudah pula nak di perolehi....tapi...benarkah mudah? hehe...ibu tak kisah membeli..tapi...perkara pertama ibu nak buat...ibu nak pinjam dulu...sebab nak guna sekali ni jerr....ibu bukan ade anak lelaki untuk di simpan baju tu...SEKIRANYA ADA dan  SUDI meminjamkan laaaaaa....tapiii...sekiranya tak de gak yang boleh di pinjam....ibu akan beli gak.....:) pastu simpan untuk anak lelaki yang tidak pasti biler nak dapat tuuu....ahaks...

TETAPI.....alahaiiii...( suke benar tapi banyak kali) nak sebut pun terharu gak.....keesokan harinyer...iaitu sehari selepas ibu publish keperluan tu dalam FB...member ibu ni sudi lah dengan ikhlasnyer...meminjamkan baju anak-anaknyer kepada Amira....ibu pun siap bagi pembayang ketinggian anak ibu tu...kiranyer paras ketiak ibu ...tak tahu leer kawan ibu tu ingat ker tak lagi KETINGGIAN IBU ni haaaa....heheeh ...

yang buat terharu tu...member ibu ni ade kat MIRI sarawak......huhuhu

Macammana dia nak kasik pinjam tuu....eheheh....cam biasa....perkhimatan pos laju di gunakan....aduh.....terharu sungguh bila dapat baju tu....sabtu lepas....mana tak nyer...siap bagi 2 pasang baju + sampin lagi....disuruh pilih / cuba lagi mana yang sesuai....aduyai....terima kasih yang tak terhingga buat member ibu itu.....riza....

Kepada sahabat ibu yang baik hati lagi ikhlas memberi pinjam baju melayu warna kuning + sampin itu....ibu doakan kalian sekeluarga beroleh rezeki halal yang melimpah ruah dari Allah s.w.t...ibu juga doakan kalian selamat dunia dan akhirat....TERIMA KASIH kerana percayakan ibu yang sedang dalam memerlukan ini.....TERHARU SIOT....


Nanti ibu pulangkan kembali yerr.....Amira nak guna pakaian tu pada 13 Nov 2010 nanti...

tq-tq tq..n toche.

:)

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh