Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

18 January 2011

Aku Tetap Sayang Kamu...sampai bila-bila...percaya lahhh

Orang kata...kalau tak nak frust dalam perpisahan dengan CINTA kita....jadilah golongan yang MENINGGALKAN ....mmmm...dari pengalaman aku laaaa...memang betul kot kalau kita TINGGALKAN , tahap ke'frust'an kita tu kurang lah sikit....berbanding dengan side yang DITINGGALKAN....hahaha...pernah cuba?...try la kalau nak tau...

Dan aku???....hehehe aku telah pun mengambil keputusan untuk MENINGGALKAN si dia ..7 tahun  kami bersama ....dari aku anak dara...sampai lah dah beranak 2, dia sentiasa di sisi aku...sentiasa dalam genggaman tangan aku....sentiasa tidor dengan aku....kadang-kadang dalam bilik air pun bersama tauuu.....kiranya...memang aku amat setialah ngan dia....

Aku!!!!! telah dengan rela hati...memilih yang LAIN....yang lebih elok ( kata orang laaaaaa...) yang lebihhhh.....lebihhhhhh....adeh...tak sanggup nak puji banyak-banyak tentang siBARU ini.....sebab baru jer bersama kannn....baru sebulan 2. ..kompom la dibelai...di pelajari hati budi, isi perut bagai......di terima ja segala keburukan yang ada...dipandang cantik..hansem. bergaya...semua ok lah kiranya...

Kompom laaaaaa.....di tatang bagai minyak penuh pun yer gak laaaa.....

Namun!!!!!.....aku tetap SAYANG yang lama itu......aku tak akan dapat lupakan si lama itu...sampai bila-bila....sebab Daddy masih BERCINTA ngan dia daaaaaaaaa.......


Selamat Tinggal SAYANG.......kau Tetap Aku RINDUI....sampai bila-bila punnn...percaya lah..aku serius tauu...:)  

/
/
/
/




Owh...hi....selamat bersama ku si Baru.....hot juga u ni yerrrr.....

.....bunga kah?......

;).....

1 comment:

Terbang Bersamaku said...

owh..pasal handphone rupenye..hehehehe..
wah..Blackberry..=)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh