Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

26 January 2011

Dunia Qaseh : Masuk Lagiii.....

Salam....

Lepas 3 hari Qaseh ciritbirit + muntah ( cam biasa di selallu jadi )...malam tadi daddy bawa semula Qaseh ke sepital ...kelmarin dah pergi amik ubat...tapi tak jalan gak...so malam tadi...dalam pukul 12 mlm lah jugak qaseh di masukkan ker wad....

Delima jugak daddy + ibu bila doc tanya..."nak wat macam mana ni puan?"...waduhh..camner tu?...eheheh....doc pun tak tahu nak suh masuk wad ker atau nak try ubat lagi di rumah....bila sembang-sembang ngan doc...doc kata nak bagi ubat tahan muntah yang di masukkan melalui punggung itu....mmmm....kompom lah tak boleh... nak sapu krim masa tukar diapers pun Qaseh berkepit habis-habisan...ni kan plak nak buat insertion....ok..doc paham...so...mikirkan kalau balik pun kang esok kena datang balik...n qaseh plak dah jadi makin kering....maka di wadkan lah jugak qaseh malam tadi....

" adik nak tido kat sepital ?..."
 ...cepat-cepat Qaseh menggangguk....sabor je la...ingat check-in hotel gamaknyer....suker benar nak tido sepital...tak hingat yang tangan tu nak kena cucuk....huhuhuhu....

Daddy jaga Qaseh hari ni....:)....sok..ibu lak ....pastu daddy semula....huhu....

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh