Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

07 January 2011

Tak Nak Hampakan Kamu....

Aku memang SAYANGGGGG sangat kat NOKIA...jadinya tak nak menghampakan NOKIA..aku survey gak product dia masa nak beli phone ari tu.....

 Aku berkenan yang ni...lamaa dah aku ushar ....cunn...menarik....comel....menawan....merah lagiii....
  

Ushar gak yang ni.....compare-compare lah harga nag yang lain.....



Yang ni pun aku intai gak....berkenan...cam hebat jerr...sebab touch screen lah katakan....huhuhu


Tapi......2 yang features dia touch screen ....awal-awal lagi kena ZASSSSSSSSSS ..potong by daddy....daddy belum percaya lagi ngan kepanjangumuran benda yang sentuh-sentuh screen ni.....

Yang NOKIA merah menyala tu......ok....tapi......survey yang lain dulu......




2 comments:

en_me said...

beli jer iphone.. voleeee

ibusumaiyah said...

en_me : touch screen la yang tu...iphone memang i berkenan ....:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh