Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

20 February 2011

Ade orang lain?

Assalamualaikum..

mmm...camner nak citer yer......mmmm..

baik lah...begini...sepanjang aku berblog ini...rasanya ...seingat aku....aku cuma ade seorang sahaja 'pengkomen' bagi entry aku yang menggunakan nama ANYNOMOUS...:)...sahabat aku ni...jika dia komen...akan ade satu trademark yang boleh kenal itu adalah sahabat aku itu....dan komennyer....berlapik dan berbahasa lah senang kata.....

kenapa lak tetiba nak bicara tentang perkara ini?....hehe.....well...ade laaaaa.....sentap sikit....so tak leh nak citer kat sini....


maaf yerr....:)

2 comments:

Atashi In Hiroshima said...

waalaikumussalam..mengapakah?

sumaiyah_nda said...

tu la...sentap bila ade pengkomen yang menggunakan nama anynomous...dan gaya bahasanyer tak sama macam kawan kiter di MIRI tu... kasar...dan seperti tak paham keadaan n serangggg....hehe..tapi cam kenal jer itu orang ...huhu..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh