Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

15 February 2011

Chicken Chop Setia Alam..:)

Assalamualaikum.....



Suatu hari kami cuba beli frozen chicken chop ni kat kedai RAMLI berdekatan deretan kedai di KLANG CENTRAL TERMINAL BUS kat klang ni...dalam kedai RAMLI ni ade restoran jual makanan segera berasaskan produk Ramli lah semestinya...cam burger, hotdog...dll


So...tiba hari yang rasa nak masak cepat dan tak mahu masak nasi....aku try chicken chop yang di beli ari tu...camni lah rupe n gaya nyer...first time wat ....sos lada itam tu..aku belasah jer sos BBQ yang dah sedia ade kat umah...coslow pun main gaul ngan sos coslow yang boleh dibeli dari kedai gak...senang tul idup aiiiii....




  Akhir sekali....tgk RAMLI baru beli yer....


4 comments:

Atashi In Hiroshima said...

wahhhh...dah ada yg segera macam ni. heheehhe
nmpk sedap.

ibusumaiyah said...

a ah...aku pun baru jer sekali g kedai RAMLI tu...lepas ni boleh la pergi lagi..dah tau port yg halal...senang nak tuju

Atashi In Hiroshima said...

hehehe..kat mana tu? bestnye. aku nak kena buat sendiri sini tu yg malas tu.

ibusumaiyah said...

kat sini (meru klang) pun baru jer buka kedai brand RAMLI BURGER tu...tapi since dia jual product halal..aku dah rasa ok sangat laa nak amik stock daging frozen kat situ...

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh