Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

14 February 2011

Nothing to Say..Nothing to Ask...

Assalamualaikum...

...kedengaran seorang sahabat berkata ...' nothing to say...nothing to ask..'
Maaflah sahabat....ku tahu itu kau tujukan untuk ku....maaf juga kerana aku terdengar sebutan mu itu ..lantaran dikau berbicara berhampiran dengan tempat kerja ku...lantaran bicara mu telah terangan menjurus kepada kejadian itu.....dan bisikan mu dengan sahabat kita di hadapan mu itu ...TELAH mengecilkan hati ku....:)

Namun..itu hak mu untuk mengatakan begitu..lantaran diri mu jua ada sebab yang tersendiri...itu perlu ku hormati....

...dan apabila bicara mu dengan ayat ..' nothing to say...nothing to ask..' , tahu lah aku...siapa diri ku pada diri mu....:)...

Dan...jangan lah risau...kerana aku ikhlas untuk menerima mu sebagai sahabat...walau apa pun kekurangan mu....diri mu tetap aku anggap sebagai sahabat..biarpun...aku tidak engkau endahkan untuk di tanya kenapa dan mengapa....biarpun kau menghukum aku dengan tanggapan dan andaian mu sendiri....itu hak kamu...tiada daya untuk aku menerangkan jika kau berkata...NOTHING TO SAY..NOTHING TO ASK..'

walau siapa pun diri mu...ko tetap ku anggap sahabat...:)

2 comments:

Anonymous said...

alahai....merajuk plak hr ni yerrrr...xpe linda itu sumer asam garam kehidupan....hadapinya dgn tabah dan sabar yerrrr....linda boleh....go linda go....hehehehe

ibusumaiyah said...

ehhe....dah tua - tua ni..buruk norrr kalau merajuk...tak per..biarkan dia dengan pari-parinyer....hahaha

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh