Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

25 February 2011

Pemberi Hadiah Yang Misteri.....@_@

Assalamualaikum...

semalam...(hari khamis kan semalam..?)...datang ke opis macam biasa....dalam kul 7.30 sdah sampai..
sesampai jer at my dearest workstation...terpandang satu benda ( ku panggil ia 'benda' ) yang terletak  elok atas meja ...siap ada nama tu..:)

Curious nak tahu pengirimnyer...aku bertanyakan pada rakan seopis...tanya steno (sebab dia yang rekod terima barang ini), tanya pada zon 5- mantan opis, kot -kot laa ade rakan yang pencen itu memberi...tanya jugak kat beberapa rakan yang rapat dan memang ku kira bermurah hati memberi barang-barang sebegini...

Tapi.....belum ade hasil lagi...tak siapa pun mengaku itu pemberian dari mereka....:(

so...aku pun...dari tak tahu nak wat ape...dan rasa yakin ianya untuk aku....makanya...CD itu ku tatap...:).... dan buku itu ku belek-belek...

apa pun...ingin di ucapkan...jutaan terima kasih pada yang sudi memberi....harap pemberian ini adalah hadiah dan ikhlas ....


Nak tahu ape 'benda' yang diletakkan atas meja tu?


 
CD berkenaan gadis indonesia nama ASLINA bercerita pasal perjalanannyer ke Alam Roh... 


Saiz yang boleh dibawa ke mana-mana


mmm..tulisan ni macam familiar....tapi..tak pasti saper....

Siapa lah yang baik hati itu....TERIMA KASIH kerana sudi memberi...aku sebenarnya sangat nak tahu siapa pemberinya...:)


2 comments:

Atashi In Hiroshima said...

eee...hahaha. ngeri

sumaiyah_nda said...

ehhe...sekali pandang ngeri...2 kali pandang...rasa cam teruknyerr aku ni...3 kali pandang...ade oraang amik berat pasal aku ker nih?....hheheeh

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh