Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

22 February 2011

Pengakuan Ikhlas....syyyyyyyyyyyyy

Assalamualaikum...

Nak buat pengakuan...yang ikhlas dari lubuk hati nan dalam....ngeh ngeh ngeeh....

Semalam....
rasa cam besttt sangat di opis...
rasa cam seperti dulu-dulu jerrrrr.....
rasa cam suasana dulu tu datang kembali...
rasa cam....best lah....

Sebab....
Semalam...
aku sibuk....:)....sibuk tu yang buat aku rasa best tu....rasa seronok ..sebab ade kerja nak dibuat....
selama ni tak tak de kerja ker?....hisssssh.....sape yg berani cakap camtu tu?......
selama ni ade la kerja ....ada kala pun sibuk lah gak...ade kala...sibukkan diri...ada kala...NGANTUK giler sebab tak sibuk....

Tapi semalam...best...sebab aku kena wat JV ...pastu masa proses convert data dari sistem ke excell dan excel ker JV tu...ilang RM 0.03......haaaa....bestnyer...sebab aku kena carik gak amaunt 3 sen tu mana pergi ilang nyer....sampai dapat...

so!!!....dari pagi sampai lah ketengah hari ..dok sibuk mencari 3 sen aku yang ilang dalam JV tu...taip manual, guna kalkulatur saintifik, kira manual jangan cakap laa...nak 10 kali aku ulang mengira....

sampai lah last sekali...aku copy n paste jer amaunt dari excell ker JV tu...dannnnnnnnn...TERUS DAPAT.....TERUSS BALANCE!!!!.....

Wahhh.....best habis...sebabbbbb....dah lama tak bizi mencari jumlah yang ilang!!!.....itulah yang seronok sangat di opis semalam....:)

p/s.....perkara yang simple....tapi menyeronokkan...walau pun aku sorang jer yang rasa cam tu.........:)



3 comments:

Atashi In Hiroshima said...

hahahaha..aku faham sgt feeling tu. bestkan.
eh,,,JV tu apa? maafkan daku kerana tak tahu. hik hik

Mrs Azuhaizat said...

aku pun best bila ada kerja, tp la ni aku tak best sebab sejak aku masuk kerja lepas cuti bersalin sampai la aku dok melangut ja sebab bos aku kena tukar, pengganti tak ada lagi..aku suka buat kerja, bila buat kerja dan kerja siap kita rasa puas sangat...^__^

sumaiyah_nda said...

Yoo: JV tu Jurnal Vaucer...dokumen jabatan...hehehe...aku lagi suka kalau ade orang bertanya...hehe

tie: tu la...aku suka sgt bila boss kasik kerja cam tu...tq boss...hehe (ikhlas niiii)...

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh