Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

02 February 2011

'shopping' di Jepun..sempena Anniversary Day...:)

Salam....


Dalam banyak negara yang aku teringin nak pergi...(ye la tuu)..selain dari tanah suci Mekah semestinya....adalah...negara Jepun....hehehe...kenapa ya?...mmm...sebab dari cerita korea yang aku tgk...mmm...macamm best jerr tempat-tempat kat sana...bunga yang cantik-cantik...orangnyer yang sopan -sopan...(sebab selalu tunduk hormat)..dan dekorasi umah yang memang berkenan dihatiku...korea tu lebih kurang jepun lah kan...

So....sempena ulang tahun perkahwinan aku kelmarin...aku buat kejutan kat daddy....aku pergi 'shopping' kat jepun .....hahha...tak caya?...ooooo..tak caya yer.....ini buktinya....














tgk?..ehhe..actually..aku minta tolong member aku di Jepun belikan sehelai blouse ...makanya...member aku itu kirimkan lah barang tu dari sana...hehehe ....tak sangka plak bungkusan ini sampai..tepat pada 01 Feb...anniversary day aku lak tu.......hhuhu...sungguh terharu...




..tetapi...Yoolanda...member aku ni..bukan sahaja mengirimkan baju yang aku pesan...malah...ade APPLE lagi....tepat sekaliiii...apple memang buah rasmi yang kena ade dalam peti ais umah ni...daddy n amira adalah penggemar apple...suka benar diaorang tgk apple fuji yang besau....daddy lak memalu nak makan apple tu....hahaha...memalu sebab yoolanda yang kirim....kuikuikuikui...ape-ape je daddy ni...

ini dia...yang warna ijau tu...baju yang di pesan...:)...yang warna merah tu....FUJI...
jakun gak la dapat fuji apple terus dari jepun.......ambil masa beberapa jam lah jugak untuk makan apple ni...sebab sayanggg jerr rasa nak habiskan...macam aura suasana jepun nyer sekali yang dikirimkan melalui apple tu......haaittttt....hehehe..

walhal..kalau nak boleh jer g beli kat Alam Sentral tu....tapi..yang ni tetap dirasai kelainannyer....poyo la linda...tapi betullaaa.....rasa lain sgt...auranyer tu...

hhhmmmmmm.......bila laaa boleh g jepun gamaknyer....

mimpi oh mimpi.....

p/s Terima kasih buat yoolanda yang sudi membeli belah untuk aku di sana...lain kali boleh la tolong beli lagi yer...

1 comment:

yoolanda said...

hahaha...boleh saje

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh