Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

17 March 2011

Dinner di Restoran Tirai Ratus Seksyen 3 Shah Alam

Assalamualaikum..

Haaa...dah baca entry "Fesyen Nak Buang Kutuss"?  .. entry kali ni kira sambungan kepada entry tersebut...
Selepas daddy jemput petang semalam...dan puas gelakkan si qaseh...kami TERPAKSA dinner kat luar...hehehe sebab nyer...:

" nak masak ker minggu ni ?" daddy tanya kelmarin
-wink-wink-..berkelip-kelip mata ibu memikirkan jawapan yang sesuai...senyum-senyum + sengih-sengih...
" kalau dah sengih camtu..tau dah jawapan tuuu..." daddy bagi jawapan jer terus... hahahhaha..

Maka nya...2-3 hari dalam minggu ni ..ibu tutup dapur lah kot...terbayang2 keletihan nyer dalam minggu ni dengan kerja-kerja yg bakal ditimpa ..huhu...seriusssssss laaaa....

So....semalam...kami melawatlah kali kedua di RESTORAN TIRAI RATUS kat seksyen 3 shah alam...selang 1 kedai dari klinik soraya, berhampiran masjid / sekolah tahfiz seksyen 3. :)

Jom tgk gambor je laa...

-Ini gambor hasil CARIAN DI GOOGLE  yerr...bukan ibusumaiyah punya...-
Tapi beginilah rupe pandangan depan restoran tersebut...ijau...i suke

-ini pun gambor dari GOOGLE-
buku order...ijau...cantik n menarik....


Haaaaa... ini baru laaa gambor originally own by ibusumaiyah...malas nak letak watermark...
ini mee bandung ...mmm....mee lagi.....camner nak menten kempesss....??


French fries  n Air tembikai.....

nasi goreng kampung....sedapp...pedas sikit tapi sedap....memang kena ngan tekak kampung ni haaa....hehehehe

:).....

5 comments:

AIDA NORA'IN BAHRIN said...

yg googlr tu cam pic dari saya...hehehe...mee bandung die sedap x kak? hehe

linda a.k.a ibusumaiyah said...

salam aida...tu la..kalau tak salah akak ade tinggalkan jejak di shoutbox aida..:)

aper pun terima kasih di ucapkan...

maaf sebab tak ingat linknyer...

: mee bandung tu sedap gak.....try laa..:)

AIDA NORA'IN BAHRIN said...

xde ape utk berterima kasih pun kak,
yela, akak de tinggalkan jejak and aida da follow lama blog akak...

t next time aida nk try larrr ag...hehe..thanks sbb sudi follow aida blk :)

Lovely Kitchen said...

Salam ramadhan...
sebaris dgn klinik soraya ni kan...lum pernah try lagi...

linda a.k.a ibusumaiyah said...

w'salam...a ah betul lah tu..:)..

kami pun dah lama tak kesana..tak de kesempatan..:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh