Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

15 April 2011

Bangku Kosong - Saya Seorang Blogger Wanita

salam...

semalam nak join 300 blogger dalam bangkukosong...tak sempat kan...so kali ni harap sempat...:)

Nii kira assignment tuk tgh hari sementara nak tunggu amik Amira kat school dia tuk tuisyen...:)

 Syarat-syarat nyer adalah :
Kena cerita kelebihan anda sebagai seorang blogger perempuan
1) saya seorang blogger perempuan BARU  yang berkerjaya....(jadik kuli pun kira berkerjaya lah kan...hehehe)
2) sambil rehat waktu opis pun boleh update blog...(jika nak laaa)
3) sambil masak - berkebun - kemas umah - lipat kain semua pun boleh berblog...:)
4) ade gak try nak ambil kesempatan tuk berniaga melalui blog ni....tapi MALU lah plak....dan cam tak de idea nak promote
5) last sekali....mmm....rasa cam tak sunyi laaaa kalau berblog....TAK CAYA?....cer try test tengok....;)


dan cuba beri pendapat skit, selalunya apa yng blogger perempuan suka cerita dalam blog dan mengapa.

....i suke cerita  yang apa yang saya dan anak-anak boleh buat...seperti kalau MASAKAN SAYA MENJADI ....HOBI BARU SAYA seperti berkebun menyemakkan laman belakang tepi umah saya tu MEMBUAHKAN HASIL...:)..lagi...saya suka gak cerita pasal kisah ditempat kerja ...sikit la...citer pasal aktiviti harian....dan kadang tu ade gak cerita pasal kisah silam....;)...tak ketinggalan LEPAS GERAM pun ade gak guna blog ni.... :O

Sebab...
BAK yang pernah di baca dan belajar laa....BERCERITA TENTANG APA YANG KITA TAHU DAN PASTI LEBIH SERONOK DARI MEREKA-REKA CERITA....hehehe

so saya ceritakan semua itu dalam blog saya...kerana itu YANG boleh di cerita, Yang larat di cerita dan YANG tahu di olah oleh jari jemari....HEHEHEHE

penuh syarat tak bangkukosong?.....:)




dan... 3 wajah bangkukosong.... hehehe...

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh