Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

28 April 2011

Bloglist Bangku Kosong ......



KEPADA EN BANGKU KOSONG

Saya minta maaf sebab lewat sikit nak join..(agaknyer leerr)..sebabnyer adalah

1. semalam tgk cam tak de lagi jerrr iklan nyer...hehe
2. malam tadi tak online pun sebab brokben ade kat daddy...daddy balik lewat....(memang daddy yg pegang brokben pun)
3. tak leh online gak pun sebab sibuk menjahit baju konon nak pakai tuk kenduri kat pasir gudang ahad coming ni....
4. pepagi tadi buka blog baru nampak iklan ni...
5. baru nak wat entry...sekali loceng dah bunyi..kul 8 pg daaaa....sekali telfon pun berdering-dering...sekali  kena ngadap bos semua tuk perkara yang perlu di selesaikan ..URGENT tuuu...

Makannya...ni baru leh wat entry khas tuk join this program.....

Harap en bangku kosong terima lah yer penyertaan saya ...sian saya...saya anak yatim tauuu

aRITU dah miss dah nak join...tapi seb baik en hasrul ganti ngan sign member sini...hik hik hik...ingat tak entry ni..?..TAK CAYA?

en bangku kosong ade comment kat situ-sinun-sinin...tq;)

tuk itu...ini bukti nya....




tgk yang saya dah kotakan tu...dah lama dah ia berada di bloglist ibusumaiyah...sebulan dah kot....ehheheeh... #psssss...bar -bar yang di bawah tu tak yah ler tgk......tu sume kerja tuuu....
  
ni saya kasik extra.....3 wajah glemer BANGKU KOSONG....



5 comments:

Mrs Azuhaizat said...

rajin sungguh la hang dok join blog-blog ni linda... hihihi >_<

sumaiyah_nda said...

a ah la tie...rasa syok plak layan segmen ni...;)..tapi banyak yg tak sempat join pun...ni pun curik peluang ni...;)....

hasrul hassan said...

Terima kasih yer .... izinkan saya captured blog ni .. nak buat anugerah blog .. bleh? hehehehe

sumaiyah_nda said...

EN HASRUL...tq -tq...
jap-jap...anugerah blog?

dapat join segmen bangku kosong pun dah rasa bangga dah...

....

kemboja said...

salam kenal, dr list bangku kosong..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh