Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

10 May 2011

malware ni menakutkan jer laaa...

Assalamualaikum...

saya masih gigih mencari maklumat tentang malware ni....sesekali tersebut lah 'binawe"...eh...tak baik camtu....kiter sebut malware lah yer....

ooooo...baru ibu tau...malware tu ade memacam jenis...kulat la...trojan la...virus la....lelipan la....hehe...sebenarnya tak ingat nama-nama betul nyer...aritu google jumpa satu blog indon pasal benda ni...tapi tak sempat nak simpan...ni tak sempat carik balik...kalau jumpa...nak paste info tu kat sini... buat tatapan semua...tapi now tengah ade kerja urgent nak di selesaikan....sikit lagi nak siap dah....

dan cara SERANGAN makhluk-makhluk dalam malware ni berbeza...ade yang lemah lembut serangannyer...ade yang ganas...ade gak yang tanpa belas kasihan....mmm kalau yang tanpa belas ihsan tu...sampai ade yang kena tukar BLOG terus....

MENAKUTKAN.......

2 comments:

dilazfamily said...

salam kenal
dilaz dah follow.
tak de pun dalam bloglist?
dilaz dah letak blog ibu dalam bloglist

sumaiyah_nda said...

ade...ce refresh....atau mungkin show all..:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh