Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Ucaplah..:)

Tinggalkan Jejak Bergambar Anda...Ia Amat Dihargai.....:)

nfg

Nombor Anda..:)

20 May 2011

Mata Kiri Dok Kerdip-Kerdip....

Assalamualaikum dan selamat pagi...

Pernah dengar kata-kata orang tua-tua kita?...perumpamaan ..mungkin bidalan...

Jika mata kiri mengerdip...MUNGKIN ade benda tak baik berlaku...jika mata kanan mengerdip...MUNGKIN perkara baik berlaku...

Anda percaya penuh pada kata-kata ini?...mmmm...hati-hati jika hendak mempercayai nya....bimbang jatuh kepada perkara lain plak ....

Mata kiri ni...dari semalam lagi dok mengerdip tak berenti-renti....tak de la nak amik kisah...tapi bila dok mengerdipppp jer...kisah lah gak...tak berenti sampai ke malam...rimassssss
penyakit ker....ntah ler...

Malam tadi...kipas bilik tido rosak...tak nak gerak...daddy try baiki...so kena memanjat tangga dan pegang wayar letrik dalam kipas tu....mmm.....risau gak la...

sampai kul 11 pun dok membaiki tak leh gak....
" dah la...tak yah baiki dah...tgk ari sabtu lah plak..."

dalam hati sebenarnya risau....lantaran kerdiapan mata kiri dari sejak siangnyer kerr?...mmm.

p/s  Percaya pada Allah...kita cuma berusaha dan berhati-hati...selebihnya Allah juga yang menentukan...:)

2 comments:

fRaMe+LenSeS said...

hihi.. orang kata ja kak.. tade pape tu. .:D kekadang perasaan kita ja tu.. hehe.. :D

linda a.k.a ibusumaiyah said...

tula..akak pun rasa camtu...alhamdulillah tak de ape-ape lagi yang berlaku...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Puan Blog..:)

My Photo
Setia Alam, Shah Alam, Selangor, Malaysia
' PENGALAMAN ADALAH GURU YANG PALING BAIK DIDUNIA '..Bercerita juga mewujudkan PENGALAMAN...:)

Cerita Sejak 2008

Cerita Di Email Pun Boleh..:)

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh

Footer