Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

06 May 2011

Nape Dia Add Balik?...

Assalamualaikum...

aku tak approve pun lagi permintaan kawan seorang ORANG ni dalam akaun FB aku....kenapa????

hehehe....bukan sebab tak sudi....bukan sebab tak kenal...bukan sebab tak kawan....bukan-bukan...bukan...

tapi....sebab...

...sebab aku rasa pelik...naper dia yang suatu masa itu aku add dia....dia aprroved.....dan dia REMOVE aku tak lama lepas tu...? mmm....leh plak dia wat camtu....yerr...benar....MEMANG AKU YG ADD DIA....semata-mata tuk program reunion sekolah kami.....

tapi...lepas 2-3 bulan dia approve....dia REMOVE....mmm....

tak de lah terasa sangat pun masa di remove ...sebab....tak lah berapa rapat pun...kenal -kenal gitu jer...asben dia pun sama batch ngan kami....tu pun aku baru jer tahu masa dia approve aku dulu...asben dia...aku add dia padam nyer request aku....aku yg tak berapa pandai FB masa tu....boleh lak g add asben dia balik..sebab ingatkan tersalah pandang ker aper...

mmm....tapi TAK LAH KISAH SANGAT PUN DIA REMOVE.....cuma curious lah gak.....BUAT APER DIA ADD AKU BALIK?....ish ish ish ish ish.....

mmm......tak leh nak pikir la....

tapi tak bersedia nak approved dia balik la.....cam kecik ati pun ade....

dia memang tahu ...aku person incharged tuk reunion masa ketika tu....kengkawan dia yang lain kasik jer sokongan...padu lagi....bantu segala.......nape dia wat cam aku ni menyibuk add-add dia .. cam lerr aku ni haperr....sedey nyerrr....(baru nak terasa sedeyyy..?)

sebenarnyer....MEMANG tak terkesan pun ngan ketidakberadaannyer itu .....cuma.....pelik...naper dia add aku semula...?...tak de pesanan lak tu...

p/s....ngada-ngada plak entry kali ni....hehehe...jgn mare

p/s (lagi)...aku pun pernah remove orng...tapi...belum add semula deme.....;)..cam memalukan muka aku jer...tak kenal tak per...ni kenal lak tu....minta simpang bah...

p/s....cam tak patut wat entry cam ni jerrrrr......

2 comments:

Watie Rose said...

siapalah tuuuuu....

sumaiyah_nda said...

kihkih...watie...dia ade dalam list frenz ko la....

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh