Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

20 May 2011

::: Pencarian Blog Kemas, Cantik dan Berinfomasi BY QISZANA :::

Assalamualaikum....
Berminat plak untuk menyertai  'pertandingan' ni...:)
Jom la sengsama...

Boleh kita promote blog kiter sambil promote blog cik puan Qis...:)

Klik pada gambor ni untuk terussssss kepada empunya segmen..:)

Ini syarat-syaratnyer...

1. Letakkan banner Qiszana. (Wajib )  - dah letak..:)

2. Follow blog supaya senang update entri baru Qis ( tak wajib) - Alaaaa...minta maaf...saya belum boleh sign in...nanti waktu luar opis...saya akan sign in...untuk itu saya masukkan blog qis dalam bloglist saya ...supaya boleh folo new entry...

3. Buat Entri Bertajuk ::: Pencarian Blog Kemas, Cantik dan Berinfomasi BY QISZANA

4. Pencarian Blog ada 3 kategori :::  Pertama : Blog Kemas …Kedua : Blog Cantik…Ketiga : Blog Berinfomasi. Jadi korang boleh pilih kategori apa yang korang nak masuk. Supaya senang nak qiszana pilih. ( Wajib )  -  SAYA PILIH....KATEGORI BLOG CANTIK...:)...sebab kategori lain tu...mmmm...tengah di usahakan...:)....lagipun....saya suka perkara yang cantik-cantik...blog cantik mesti la saya suka....:)...tapi..kalau qis kasik...nak lah gak masuk bertanding tuk kategori  Kemas....& berinformasi.......

5.  &  6 dan seterusnyer.....boleh baca di link ni...::: Pencarian Blog Kemas, Cantik dan Berinfomasi BY QISZANA
SEMOGA SAYA BERJAYA....hehehehee.....

3 comments:

ummu said...

assalamualaikum Lind
terima aksih war2kan entry ni

linda a.k.a ibusumaiyah said...

ummu.:) mari la join sekali ...tarikh tutup 31 mei 2011 kalau tak silap..:)

Cute MuM said...

Salam Kenal..
Cute Mum datang dari blog Qiszana..
Jemputlah ke blog Cute Mum pula.. :)
http://mamiuyun.blogspot.com

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh