Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

05 May 2011

SOTO SUNGAI SERDANG

Assalamualikum..

pernah makan soto sungai serdang?
tak pernah?...pernah?...

apa pun.....SAYA PERNAH MAKAN....DAN SELALU MAKAN SOTO SUNGAI SERDANG NI....
kedainya bukan kat SERDANG tau....tapi kat sungai serdang, kapar, selangor....

sedapppp....dah kena manderemmm???????...

hisssh...tak baik cakap camtu...memang sedap...pada saya laa....kena ngan tekak utara saya ni...

betulll...asal terluang waktu sabtu ahad....kat situ la kami lunch...kadang tu bfast + lunch SOTO ni laaa...(ayat sengalll jer ibusumaiyah ni....huhu)


haaaaaaaaaaaa.....ini lah ruper n gayer nyer soto sg serdang tu.....ayam nyer di goreng ...sedap ooo


qaseh n soto sg serdang nyer...........

Amira & Qaseh pun dah pandai wat ayat : ' kiter nak makan nasi impit ade sup ade ayamm.....'

p/s...belajor la wat soto cam gini linda weeyyy......

4 comments:

Arif Azmi said...

Fuhhh.. T.T.. Terliurrr...

Kalau free.. Jom join segmen review blog Bebelan Saja! Tekan Sini!

Mehmed - said...

aduh kak..kau buat aku lapar la tengok soto tu..ahh aku nak gi makan..ahakss..

sumaiyah_nda said...

arif :..terliur kan?...nanti akak join segmen tu...tadi dah jenguk..

mehmed...dah makan lum?...

Al Malieq Faisal said...

aku ingat kat serdang... adei.. nampak sodap...

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh