Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

18 May 2011

Tak De kerja gamaknyer..

Assalamualaikum...dan selamat tengah hari....

dah makan? dah minum...?..:)

Aku dah makan...dah minum gak pun...ari ni ade bengkel ISO ..2 hari...dah pesan dah kat daddy pun...tak yah masukkan duit dalam purse ari ni ngan esok...sebab ade makan free...makan sampai ngantuk-ngantuk dah ni haaaa....jap g wat kerja pastu makan lagi.....adehhh

Memacam ler manusia ni....kasik makan pun bunyi...tak kasik makannn...lagi laaa bunyi...
Orang jemput g bengkel ...bising....kang tak jemput g bengkel...bising gak.....Ish ish ishssh

Ni waktu break..balik opis jap nak amik KERJA HAKIKI...tadi dok melangutttttt jer....yer laa...benda yang nak di bincangkan pun dah tak de ape sangat...dah dibuat pun yer gak...part aku suku kerat jerr...ikan bilis jer kan..nak involve lebih-lebih pun ..sedor-sedor lah diri...huhuhu

Baik laaa bawak kerja hakiki yang boleh dibuat...ade gak laaa gerak sikit kerja yang dok menimbun ni...

Kiri Kanan Belakang Bawah dok  ade JV ni...depan jer kosong...sebab ade PC...:)

Ok...nak kemas-kemas g bengkel balik nih...nun kat ujung kawasan sana nun...

jinjing beg penuh ngan kerja hakiki tuk di buat....opssss jangan lupa cop jabatan...jap ni senang cop sekali -sign - hantar....

wahhhhh....cam senang jer kerja yerrrr......meh sini buat tengok...

Assalamualaikum...

2 comments:

LindaRahim said...

hihi...xnk lah buat...sy byk keje nk blogwalking nih....hihi..

linda a.k.a ibusumaiyah said...

ehehehe....tu la...tak sempat nak bw banyak-banyak 2-3 hari ni....

:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh