Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

30 June 2011

Kiriman Benih PERCUMA dari TanamSendiriBlog ..:) tq

Assalamualaikum...

Girang rasa hati untuk memperkenalkan satu blog antara yang menjadi pilihan ibusumaiyah untuk lawat dan belajar....

Terserempak dengan blog ini masa mencari-cari maklumat untuk aktiviti menanam dan berkebun di rumah....kihkih...maklumlah..tangan aku ni 'panas'...Ni yang kena belajar betul-betul ni...

Menariknya blog ini ialah...ade PEMBERIAN PERCUMA untuk benih pilihan SETIAP BULAN...

Alhamdulillah...orangnya amat pemurah...aku pernah memborong pek benih yang di jual...tetapi yang di beri lebih dari yang di beli...siap aku msg tuan blog jika-jika ade tertukar barang...tapi jawabnyer " yang di risaukan jika ada benih yang terkurang beri...jika ada yang lebih..itu adalah untuk di cuba untuk di tanam.."

baikkan...:)

kengkawan boleh cuba melawat blog ini...http://www.tanamsendiri.com/ banyak info yang bermanfaat di sana...:)


kiriman anak benih yang telah si terima...ini percuma...saya sangka 1 tapi diberi 2...Alhamdulillah...terima kasih en iskandar

2 comments:

hasrul hassan said...

Salam.
Hmmm sebelum ni saya ada posting mengenai bloglist ni lepas blog saya ada domain sendiri, sebabnya ialah RSS kena reset balik, saya akan masukkan blog ni balik dalam bloglist. Oh ya, minta jasa baik, tolong buang blog saya tu dan masukkan balik dengan alamat url ini:

www.hasrulhassan.com

Untuk perbetulkan RSS.

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh