Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

17 June 2011

Stress Sungguh MakNdak Ngan Penceramah ni....

Salam...

...aiseeeeeyyyy.....stres makndak hari ni...?...ahaaaa makndak lah plak kali ni....sebelum ni asyik guna 'makcik' jer...ye la kan...anak-anak sedara sumer panggil aku makndak...yang aku ni g curik pangkat adik aku tu buat aper...'makcik'...so now dah sedar diri.....makndak lah plak...

Ape yang stress nyer....?....haaaaa...stress ooooooo.......stressss giler.....tak caya?...kalau tak caya baik baca ni betul-betul....

Stress aku masa nama tak masuk dalam peserta jemputan menghadiri ceramah motivasi menangani STRESS di tempat kerja.....nape beriya sangat tu?...best sangat ker pergi motivasi camtu....orang dok gelak-gelak jer sapa yang nama naik kena jadi peserta....

haaa ...yang aku beriya sangat nak jadi peserta tu sebab Prof yang glemer tu kasik motivasi ....yang selalu keluar iklan kat radio tu......selalu keluar kat TV....ntah-ntah ada pembaca yang selalu / pernah g cerama motivasi dia kat jabatan memasing.....

Prof ini.....mmmm.....prof ni .....stress la aku....hahahaha...sebab...dia suka kasik orang terkejut ngan jeritan ala jerkah tu .....terperanjat makcik...eh....terperanjat mak ndak......

Stress gak ooooo... sebab asyikkkk gelakkkkk jerrr sepanjang dgr motivasi nyer...sampai lenguh tulang pipi dibuatnyer....

Lagi stress ...bila....dia soal aku tetiba ' dah kawin ker belum?...." stresss oooo nak jawab....kalau korang sumer kena...stress tak....???? stressss tauuuu.....sebab....aku ni darah gemuruhhhh.....soalan senang pun aku dah panik...hahahahahha.....tapi jawab lah jugak...." dahhh"... jawab dalam stresss gak....sebab apa??? nak kawal suara agar tak getar masa menjawab....walaupun satu perkataan jer......!!!!

sajer nak tayang gambor....;)



ecehhh....tak nampak plak saper orang nyer....

tadaaaaaaaaa....sessi tandatangan pada buku yang dibeli...buku beliau lerr..;)

Haaaaa....nampak dah?...kenal dak?...beliau lah yang dimaksudkan... Penceramah Motivasi Terkenal tu....Prof. Madya Haji Izzudin Haji Ali.... atau dikenali sebagai "PROF IZY"...

..........RENUNG-RENUNGKAN YERR DAN SELAMAT BERAMAL......

5 comments:

ZIPPO MILLER said...

wakakak...stress nak bg tau status..hheheheh..adui ai...

ibu..zippo nak bg tau ni..zippo buat sagmen ha..meh ar join ..meh ar..

http://zippomiller.blogspot.com/2011/06/buletin-story-on-sagmen-blog-walking.html

Mehmed - said...

stress la sangat. heheh!

linda a.k.a ibusumaiyah said...

zippo : insyaAllah akak join...;)

mehmed : mehmed stress lah tuu....haha

Terbang Bersamaku said...

ketawa pun stress...? hehehe...
sy minat jgk dng Prof Izy nie..untungah awk dah dpt dgr motivasi die secara live..

linda a.k.a ibusumaiyah said...

hehee....tak per..insyaAllah nanti ade lah tu peluang yang datang dari mana-mana tu...:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh