Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

28 July 2011

Ada Sesiapa Nampak Sampul Hijau Akak?...


Assalamualaikum....

Kalau sesiapa perasan lah kan....status LindaMdZain dalam FB hari selasa ari tu samer jer ayat cam tajuk entry pagi ni.....

Ape kess....begini kisahnyer...

Petang ISNIN ari tu...ade lah dapat duit sikit kan....pastu...terus la buat pembahagian ke dalam sampu-sampul yang berkaitan...secara senyap-senyap kat meja sendiri di opis sebaik sahaja dapat duit tu....

Ye la...sampul yang terlibat pun tak lah banyak....

1) SAMPUL TUDUNG
2) SAMPUL REMBAT KAIN COTTON
3) SAMPUL KUIH RAYA

Takde la tulis ape-ape kat sampul2 tu...tapi kenal lah kan..sebab yang hendak di guna dalam tempoh masa terdekat...

SELASA..!....pepagi datang kerja..teringat nak semak purse...sekali!!! tak de dah sampul.....alamakkk....jenuh la mengingatkan jejak-jejak terakhir dimana ku letakkan sampul itu...dalam purse kah?...dalam handbeg kah?..atau tak bawa balik kah?..dalam laci kah?...

Hantor lah msg pepagi buta tanyakan daddy..kot-kot ade nampak sampul ijau tercicir kat umah sebelum keluar umah tadi....

' tadak..'  daddy reply....

alaaaaaa....ilang lah plak...tanya kengkawan opis ...takde....risaua terbuang dalam tong sampah jer....cepat-cepat cari dalam tongsampah kat tepi meja ni haa....TADAK gakkk....huhuhu

memang bukan rezekilah maksudnyer tuuu...

sebab memang tak ingat dah ..di mana ibu letak sampul tu kali terakhir....

mmm...makanya.......berhati - hati lah lain kali.....hehehe

2 comments:

sakura_sue said...

x de rezeki agaknye.. sabar ye.. :)

linda a.k.a ibusumaiyah said...

huhu...tu la tu...walaupun sedey..kena lah sabor gak kan...;)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh