Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

25 July 2011

...."Adik Suka Eva.."..:)

Assalamualaikum....

Sebelum rehat tadi teacher tadika Qaseh call..Qaseh -anak dara 4 tahun itu, muntah dan tidak aktif di sekolah sejak pagi..diapers yang di bekal pun dah abih.....seb baik teacher nyer kasik tau....waktu rehat tadi..g beli diapers n hantar....

mmmm....tersentuh plak hati ni..bila sampai tadika...qaseh tido...si EVA tunjukkan si qaseh...Eva tido tepi Qaseh...:)....sayu nyerrr rasa....ramah Eva tunjukkan kawan dia tengah meringkuk tido...

Eva - kawan rapat Qaseh di tadika....Qaseh selalu cerita pasal Eva..dan sorang lagi kawan nyer..tak ingat namanyer....Jenis kereta mama Eva pun Qaseh kenal....

*********************************

" Adik suka Eva..." Qaseh tetiba cakap camtu semalam petang....mmmm....rindu lah tu kat kawan dia seorang tu...sebab dari khamis, qaseh tak ke tadika....Tak Sihat....:)

" Esok...Teacher Fika dah tak de kat Sekolah tau..." aku bagitau Qaseh...risau dia terkejut plak nanti cari cikgu yang jaga dia di tadika..minggu lepas last teacher fika di tadika..

" ...Teacher Fika nak pergi jauhh....naik kapal terbang....Teacher Su pergi naik kereta.."  Selamba gak muka tak berperasaan Qaseh tu membalas...:)

Alhamdulillah...dia dah di beritahu rupanya....:)


************************************

Aku tinggalkan diapers pada teacher yang ada....moga lepas lah rindu Qaseh pada Eva.....:)

4 comments:

ZIPPO MILLER said...

kak? Sweetnye Anak akak tu ngn Eva...

uit...Blog berwajah baru...cantik cantik hahahah

linda a.k.a ibusumaiyah said...

Teacher dia bagitau...masa Qaseh tak datang 2 hari tu...Eva menangis....sedey bila budak-budak merindu...ayat/perbuatan diaorang tu..buat kita terharu..

ZIPPO MILLER said...

ha ah...lagi2 anak2 skung ni dah pandai fikir and dah cerdik kak

linda a.k.a ibusumaiyah said...

tengok makayah kiter dulu cam senang jer nak besarkan kiter ... bila dah alami...hehehehe...mencabarnyer sungguh sebenarnya....tapi happy n teruja tengok diaorang membesar depan kiter..:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh