Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

10 July 2011

bizi lah jugakkk...hehe

Assalamualaikum....dan selamat malam...

Daddy tinggalkan notebook nyer terbuka dengan broadband yang teronline....jeng-jeng...ibu lah plak amik alih sekejap...baru jer settle SIKIT isi cekelat kat bunga manggar....semalam dah siap packed kerepek pisang...kali ni bernasib baik...sebab kakak mira dah besar ...dah boleh tolong - tolong ibu mana yang patut...baby pun tolong gak....tolong kenjah bagi lagi kelam kabut!!..hehhee

Awat yang kalut sangat ni?!!.....aduhai.....bizi- tak bizi nya kami...sampai ulang alik balik Beruas, perak dari shah alam..macam Beruas tu kat belakang rumah jaaaaa.....masa tak dak walaupun ada cuti sabtu ahad...jumaat lepas...balik malam ke beruas...pastu pukul 11 pagi esoknya (sabtu)...balik mai shah alam balik...sebab..anak bertuah si Amira ni tak mo tinggai kelas teakwando dia...hari ni (ahad), daddy ada porgram opis dia....wohh....so kami balik beruas semata-mata nak hantar barang sikit dan buat wiring sikit....kipas baru sempat pasang..kipas lama tak sempat nak wat pendawaian..

Ni semua sebabnya......ehehhee nak sambut adik ipar baru minggu ni......alaaaahai.....tu pun tak dapat balik awal .....memang pagi kenduri baru boleh sampai....SEBAB....daddy ade hal yang tak boleh nak elak...tapi akan di cuba mohon excuses......

Kerepek pedas tak packing lagi...cekelat pun tak abih bungku lagi...nak buat bunga BULAT tak buat-buat lagi....apa lagi yang tak cukup ni??? .... ibu kawin dulu pun tak bizi cam ni....ahaks...

Apa pun......InsyaAllah.....semuanya akan siap sebelum jumaat ni gak......

Selamat malam...esok kerja yer.......:)

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh