Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

28 July 2011

Fakta Benar : Set Bilik Pengantin Rojak Ilham 3 Pagi...ahaks..

Assalamualaikumm...



Kenapa jadi begini?....so first meh nak terang dulu fakta kejadian....

1) Dinding dah di cat warna BIRU + PINK - adik bungso aku punya kerja...kihkihkih

2) Sponsorer Cadar telah dengan terpaksa nya memilih warna ijau...sebab warna tema yang di cari tak de stok....

3) Sponsorer kain langsir untuk di pasang di kepala katil (bagi menutup dinding pink yang kontra benorrr tu)..tak sempat di jahit..ekoran tempahan baju lain yang perlu di siapkan segera seminggu sebelum majlis

4) Tirai penyelamat warna emas...tak sempat di seterika...hahaha...tak perasan pun teruk sangat keromoknyer..

5) Saja di letak katil dalam kedudukan itu sebab nak dapatkan posisi tirai penyelamat yang ala-ala nak dijadikan kelambu...kira nak centre kan belahan kain tu..

6) Ketua Program hanya sempat jahitkan langsir jer...warna putih...konon-konon nak kasik terang bilik

7) Ketua Program lambat sampai...sudahnyer pukul 3 pagi baru siap gantung yang di belakang katil tu...kihkih

8 ) WARNA TEMA ADALAH WARNA PURPLE.......ada jumpa warna purple dalam bilik pengantin ni tak?...

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh