Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

26 July 2011

Gila Cotton dahhh...


Assalamualaikum....dan selamat tengahari...

Baju Kain Cotton?....mmmm...memang tak de banyak sangat pun koleksi baju dari kain tu...ade la 1-2 pasang jer......ummmmmmmmm.........dari semalam hati ini...rasa ini..pikiran ini ...aaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssyyyyyyyyiiiiiiiiikkkkkkkkkkk dok teringat kat kain pasang cotton yang baru di tayang kat nagoya sabtu lepas....aduhhhh.....berkenannyer....

Jap g nak g rembat sepasang....kalau ade rezeki..nak rembat 2....kalau tak abis lagi laa....sebab kain nyer cantik-cantik...memang ler kat jakel tu lagi banyak giler pilihannyer....tapi...tak kurang cantiknyer di nagoya pun...harga?..owhh..saaaaaaangat lah berbaloi...tebal?...yessss....cotton jenis tebal...walaupun tanah nyer warna putih....mmm....adehh..tak sabor dah ni.......terbayang-bayang corak yang ditengok ari tu....

Aduh.....kalau ikut hati ni.....mau di borong ni karang...tapi.. tu la...berbelanja perlu UKUR DOMPET...kalau kempis tu.. ade kad jer tuu....mmmm....pepandai lah.....

Istighfar linda...istighfar bebanyak....jangan tergolek kat eskelator nagoya tu sudahhh.....

3 comments:

ZIPPO MILLER said...

ngeh ngeh ngeh...kaum2 ibu dah mula beroperasi ..Menjelang hari raya..lalalalal

linda a.k.a ibusumaiyah said...

eheheheeh....lelelelelele...jeles la tu...kaum lelaki suka tunggu sale malam raya yer?...kat jalan TAR?...

ZIPPO MILLER said...

hahaha...betul2..kih kih kih...sebb nanti x pening pale nak memilih sebb dah date line ahhaha

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh