Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

01 July 2011

Hantu Pocong & BenangJarum...@_@

Lebih Kurang Sejam Yang Lalu....

Ibu : Mana pergi jarum benang ni? baru jer aku letak kat sini tadi. Apesal baju ni berubah tempat?....Mana pergi jarum Ibu ni?...tadi ade jer kat sini ?....sambil pandang daddy...

Daddy : Angkat kening  + angkat bahu...

Ibu : ishhh...mana ni...ade plak yang terpijak ni karang... Adik, mira...mana jarum ibu?...ade main yerrrr....

Mira & Qaseh : Geleng kepala

Qaseh datang dekat ngan ibu...cam biasa..nak tolong carikkan lah tu.....tapi....

Qaseh : HANTU POCONG YANG AMIK..... sambil bulat-bulat mata dia bagitau kat aku.....

Astaghfirullah halazimmmmm......mengucap panjang aku.....terkejut nyahhhhhhhhh ......... daddy plak boleh sambung ayat....

Daddy : Haaaa.....dia amik nak ikat jambul.......

Bertuah betul......ni lah dia....haaa...nilah dia pengaruh CERITA HANTU LAGI TAHYUL yang berleluasa kat TV....adeh....dalam dok larang - kawal TV .... ada jugak yang TERLEPAS......nampak gaya macam DAH BANYAK TERLEPASNYER....aku lah ni....bagi sangat depa tgk yang 'LIGHT-LIGHT' punya tayangan hantu......adehhhhh ...ah sudahhh......semput aku di buatnya.....qaseh tu baru 4 tahun.....tahu plak dia HANTU POCONG YANG AMIK BENANGJARUM aku!!!!.......

must do something!!!...jenuh-jenuh-jenuh...!!!

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh