Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

09 August 2011

Gempak Juga Pusat Kesihatan UiTM ni yer...:)

Assalamualaikum...

woooooooow.....tak tahan dah rasa dijiwa...menanggung sakit kepala ni sejak awal puasa lagi...yang ajaib tu...(Allah jer yang maha mengetahui)...sakit ni jadi teruk lak bila time puasa....baru jer semalam cakap-cakap ngan member FB...yoolanda n riza...- segan / malu nak g klinik...kang depa (sesiapa jer) kata carik alasan plak...aper-aper alasan jer laaa....hehehe....so...selagi boleh tahan...makan jer la panadol tu...dari satu papan kepada beberapa papan yang baru di beli kelmarin...termasuklah panadol soluble...hehehe..nak jaga perut lah gak kan....kot aper-aper jadi..tak de lah nampak panadol tu 'idup' lagi dalam perut ni.. heheehehe

SO....pagi ni...cam biasa datang kerja ngan panduan yang agak mamai...tak sedar dah sampai opis..ngan mata yang tak leh mak buka..sebab tak tahan cahaya dah...kepala di bahagian sereblum dah sakit sgt...rehat jap dalam bilik rehat di opis....bunyi loceng..bangun start kerja......sekali!!!! zap..tangkap tulang belakang di leher lah plak...adehhh...tak boleh angkat kepala dah....

Sudah nyer...isi borang keluar...g klinik jabatan...Pusat Kesihatan UiTM...:)

Cex ngan doktor...doc decided nak inject...then boleh rehat jap kat katil khas yang di sediakan....wahhhh...tak pernah mendapat perkhidmatan di jabatan sendiri...memang teruja gak walaupun tgh sakit nak pikir-pikir...ok gak rupanya ....ishhh...bukan OK GAK...tapi memang ok sangat...layanan pun ok...walaupun doc nyer nampak stress sikit...hahahaha...ker aku yang stresss???? aku lah tu kot....

Maaf lah yer..tak de gambar yang boleh di upload...sebab ade beberapa kejadian haru sikit terjadi di klinik tu tadi.....ape nyerr?....jap g lah sambung naaa.....sambung kerja...

p/s..lupa nak tulis - injection tidak membatalkan puasa ..:)..nak lebih lebih rujuk artikel berkaitan...

2 comments:

cx's said...

dtg sini bace entry sb nampak UiTM. hehehe. btw, moga cpt sembuh ye. :)

linda a.k.a ibusumaiyah said...

tq..alhamdulillah...:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh