Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

11 August 2011

InsyaAllah...Speggeti For Today...

....ari tu masak ni...nak sambut puasa ari tu...

 

Assalamualaikum.....terima kasih pada yang sudi singgah ...

Nak wat speggeti jugak hari ni...tak kira.....tapiiiiii....tak nak buat macam gambor kat atas...sarat sangat....daging . sardin, sosej sumer taruk....kali ni nak buat speggeti yang saaaaaaaaaaaaaaaaangat simple...insyaAllah...nak masak sos speggeti ngan sosej jer....nak try yang simple lak kali ni....asyik makan nasik jer kan...mati kutu gak nak pikir lauk ape nak masak .....

soo.....speggeti yer daddy hari ni.....(he replied ..'ok')....tau dah....:)

adeh...tak sabor nak balik......jangan tak de sos speggeti nyer sudah...rasa dah beli dah ari tu.....

p/s.....nak kejar masa......

5 comments:

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


alahaiii... terliur!

SELAMAT BERPUASA

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

linda a.k.a ibusumaiyah said...

selamat berpuasa..:)

anismelon said...

wahwah..tak terliur..sbb xmkn speggeti..weeee

Pak Pis said...

la ingatkan akak yang buat spgetah dalam Pic tu...rupenye baru nak buat hehehehe

linda a.k.a ibusumaiyah said...

itu gambor lamer...hahaha

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh