Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

09 August 2011

Tq....sebab tak cucuk aku...:)


.....sambungan dari cerita ini..klik sini

Dalam bilik rehat di Pusat Kesihatan UiTM...

mmm...sebenarnyer  nak di ucapkan terima kasih banyak-banyak pada staf / pegawai LELAKI yang bertugas kerana tidak beriya nak atau lebih tepatnyer...BERALAH tuk cucuk pesakit sorang ni ha...kita pun tak berapa paham sangat prosedur depa nak cucuk pesakit ni....memang kena ada peringkat staf nya ka...atau staf nurse ja pun boleh cucuk...yer..memang aku tak tahu...kot nanti aku berpeluang odit ISO pusat kesihatan...aku akan odit prosedur ni....hehehe

Aper pun...berterima kasih ni khas untuk semua staff terlibat semasa menyediakan khidmat untuk aku tadi..ceritanya begini :...ade seorang staff lelaki dan 3 orang staff nurse perempuan. Yang staff lelaki tadi, dah pegang picagari nak buat injection....aku minta jasa baik staff nurse gurls untuk wat prosedur tu...Alhamdulillah...ade jugaklah kelam kabut sikit...tapi AMANN....secara aman...aku pun minta maaf gak pada nurse tu kalau-kalau menyusahkan diaorang....walaupun sepatutnya mereka LEBIH MEMAHAMI...hehehehe....syukur mereka terima secara baik dan paham......

Tapi!!!..makcik (staff gak)  yang disebelah katil rehat aku plak yang bising-bising....dier ker yang kena cucuk?..ker aku??? sabor je laaa....kalau dia tak kisah staff nurse lelaki yang cucuk bontot dia...jangan ler minta aku tak kisah plak....AKU KISAH laaaaaaaaaa...kalau takkk..tak de la aku  minta jasa baik nurse-nurse yang baik-baik belaka tu tadi....adehhhh..terlepas sudah....maafff...
tak de nyer mc ...lepas 1/2 jam rehat kat klinik...balik opis semula...Alhamdulillah....bak kata nurse tadi  " saya semalam kena inject macam akak laa....sakit kepala gak ....sekejap jerr sihat...boleh buat kuih raya lagi..."..........aku plak tanya .." nurse inject sendiri ker...?..." 

...hehehe boleh?
p/s...injection tak membatalkan puasa ....
p/s....tq pada nurse yang sporting itu...maaf laaaaa...lupa nak tengok nama nyer...tapi wajahnyer aku ingat...:)

5 comments:

Pak Pis said...

Ape staff Nurse tu tak ade akal fikiran ke...

Tapi kalau saye kak..saye pun mintak nurse ppn huhuhuh...

Jadi skng akak dah ok kan?? Alhamdulillah

fahmie firas said...

Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

linda a.k.a ibusumaiyah said...

hehe...pak pis memang...kalau nurse ppn yang cucuk lagi cepat ok yer..?


alhmadulillah...dah ok dah...


fahmi : suka purple ker?..tq singgah sini...:)

Terbang Bersamaku said...

sy doakn semoga akak cepat sembuh ye...=)
kalau sy seboleh2 nye tak nak kne inject..huhuhu <-----budak pnakut..

linda a.k.a ibusumaiyah said...

sama ler akak pun...heheehe

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh