Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

20 September 2011

Azam Bulan Puasa Yang Belum Tercapai....

Assalamualaikum....

Tahun ni...masa bulan puasa aritu...dah pasang AZAM.....azam?....huhu....yer la azam...dan sekarang aku tengah menjalankan azam tersebut....harap-harap tercapai....sebab tak nak dah jadi macam tahun-tahun lepas...last-last minit dok mengira hari risau terlepas tahun...walhal sebelum tu dah ade berbulan lamanya untuk dilaksanakan....

Tak nak-taknak dah....tak mahu yang lain.....ehhh....

Maka nya, Tahun ini , dengan azam dan tekad yang berbekal di dada ..(wahhhh)....aku memulakan langkah untuk memastikan azam itu tercapai.....huhuhuhu....now ni baru 3/4 dah terlaksana.....insyaAllah...sebelum habis bulan syawal ni...azam itu tercapai....

Dapat jangka ape azam itu?.....takkan tak leh jangka kot......

5 comments:

Anonymous said...

semoga trcapai ape yg dihajati...ade 8 hr lg sblm syawal habis..good luck..hehe

Anonymous said...

tau dh...azam nk ganti posa.kan? hehehe...betul kene blanja ayam penyet nieh...

linda a.k.a ibusumaiyah said...

anon 1): tq..:)...InsyaAllah..bersemangat ni...

anon 2) : ayam penyet berapi .. kalau belanja akak buka puasa lagi berkat...kihkihkih

Terbang Bersamaku said...

sy doakan smoga apa jua azam + impian tue akan tercapai..=)

Rin_Aff said...

semoga mancapai 4/4 dengan jayanya...
apakah azam tu yer...?? :P

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh